KAUBA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED
- Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
- Klient saadab kauba tagastamiseks avalduse info@dresserie.ee koos täpse kirjelduse ja oma kontaktandmetega (saab ka täita siin: dresserie.ee/kontakt/)
- Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates kauba esialgsest kättesaamise kuupäevast.
- Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient.
- Tagastatav kaup tuleb saata Viimsi Keskuse (Selveri) pakiautomaati smartPOST (Itella) või Viimsi Rimi pakiautomaati (Omniva) saaja DRESSERIE OÜ.
- Kui Klient soovib vältida väärtuse vähenemise hüvitamist, tuleb asja kasutada ja proovida nii, nagu seda on võimalik teha tavakaupluses ning asi tuleb tagastada originaalpakendis ja esialgses komplektsuses. Kui tarbija kasutab asja rohkem, kui on vaja asja olemuses ja toimimises veendumiseks või ei tagasta asja originaalpakendis ja esialgses komplektsuses või kasutab asja muul ebasobival viisil, vastutab tarbija asja väärtuse vähenemise eest. Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt aluspesu, ujumis- ja päevitusriided, sukad-sokid, avatud pakendiga kosmeetika, parfüümid, hügieenitooted, tekid ja padjad) 14-päevane taganemisõigus ei kehti.
- Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse ja kauba jõudmisest müüjale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
- Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on müüjal õigus keelduda kauba tagasi võtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.