Püsikliendi soodustus -5% kehtib kõigile tavahindadega toodetele. Loo konto

Tarne

  1. TARNE

  1. Kaubale saab ise järgi tulla aadressile Paadi tee 3, Haabneeme, Viimsi Äritare, ruum 326 peale kinnitava meili saamist, et kaup on komplekteeritud. Kaubale ise järgi tulles ei lisandu summale kohaletoimetamise tasu. Kliendile väljastatakse kaubad isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib müüja jätta kauba väljastamata. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.
  2. Kaupa saadame Eestis Omniva, Smartposti ja DPD pakiautomaatidesse või kulleriga. vt. erinevate tarneviiside kauba kohaletoimetamise kulusid, mida kuvatakse ostukorvi saatmisviisi juures.
  3. Kaupa saadame Soome Smartposti, DPD pakiautomaatidesse või kulleriga. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud Soome SmartPOSTi pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 12.00€. DPD saatmiskulusid kuvatakse ostukorvi saatmisviisi juures.
  4. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul kliendi määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
  5. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine kuni 10 tööpäeva jooksul.
  6. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 tööpäeva jooksul.
  7. Pühapäeval ja riigipühadel kaupade üleandmist/komplekteerimist ei toimu.
  8. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.
  9. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.
  10. Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehkki tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.
  11. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust.
 
 

TRANSPORDI HINNAD

Tarneviis Hind Tasuta tarne (alates)
Eesti    
Itella Smartpost 2.25 € al 50 €
DPD kuller 2.25 € al 50 €
DPD pakiautomaadid ja pickup punktid 2.25 € al 50 €
Omniva pakiautomaat 2.99 € al 50 €
Läti & Leedu    
DPD pakiautomaadid ja pickup punktid 4.99 €
Soome & Rootsi    
DPD pakiautomaadid ja pickup punktid 11.25 €  –
Itella pakiautomaadid 11.25 €

Muud DPD riigid    
(Austria, Belgia, Hispaania, Holland, Iirimaa, Luksemburg, Poola, Portugal, Prantsusmaa, Saksamaa, Sloveenia, Taani, Tšehhi Vabariik, Ungari, Ühendkuningriik (UK))    
DPD pakiautomaadid ja pickup punktid 14.90 €
Ülejäänud maailm    
( Aafrika, Antarktika, Aasia, Põhja-Ameerika, Okeaania, Lõuna-Ameerika)    
Tavapost 50 €

 
 

 

2

5

50
Üle 2000+ rahuloleva kliendi

Veendume, et meie kliendid saaksid parima kogemuse

14-päevane tagastusõigus

kõigile e-poest ostetud toodetele

Kiire teenindus

Eesti-sisene tarne 48h

Tasuta tarne alates 50€

Osta e-poest 50€ eest ja saad tasuta tarne!

Copyright © 2021 DRESSERIE OÜ

0
    0
    Sinu ostukorv
    Su ostukorv on tühiNaase poodi